donderdag 12 juli 2012

That's The Question #2

In de categorie That's The Question stel ik jullie een vraag. Deze vraag kan over van alles gaan, maar zal natuurlijk meestal wel als onderwerp beauty hebben. Als ik met mijn blog bezig ben denk ik regelmatig: "Wat zouden mijn bezoekers daarvan vinden?" En daarom heb ik besloten om jullie elke week een van deze vragen voor te schotelen.

Een paar jaar geleden wist ik nog niet eens dat er SPF in verzorgings- en make-up producten kon zitten en ik was daar ook echt niet bewust mee bezig, maar sinds ik vele blogs ben gaan volgen, ben ik het belang ervan in gaan zien.

Ook al is het weer op dit moment nou niet echt om over naar huis te schrijven, de zon is er altijd en ook vanachter de wolken kan deze schade aanrichten aan jouw huid. Je merkt er nu misschien nog niet zoveel van, maar later kunnen de gevolgen zeker aan het licht komen. Misschien dat dit ook wel de reden is dat veel meiden en vrouwen denken dat bescherming tegen de zon overbodig is als het bewolkt weer is of als zij toch maar heel even naar buiten gaan. 
Photobucket
De zon veroorzaakt echt niet alleen het verbranden van de huid (sommige meiden beweren zelfs dat ze geen bescherming hoeven te gebruiken, omdat ze toch nooit verbranden), ook vroegtijdige huidveroudering heeft hiermee te maken en zelfs huidkanker kan een gevolg zijn. En ook als de zon achter de wolken zit, kan hij alsnog schade aanrichten!

Daarom deze vraag:


Hoe bescherm jij jouw huid tegen de zon?



En wees eerlijk natuurlijk. Ik kan natuurlijk niet iedereen dwingen om hun huid goed te beschermen tegen de zon, maar zou veel mensen wel op de gevolgen willen wijzen. Ik ga zelf de deur niet uit zonder met een product gesmeerd te hebben waar SPF (minstens SPF20, maar meestal SPF45) in zit en heb vaak ook nog een spray bij me, zodat ik het makkelijk overdag bij kan houden, want wat je 's ochtends opsmeert blijft niet de hele dag je huid beschermen. 

Ik ben er erg bewust mee bezig en probeer mijn huid zo goed mogelijk te beschermen tegen de zon en ben heel benieuwd of jullie dit ook doen. So.. let me know in the comments!