zaterdag 7 juli 2012

Spam je blog!

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie je blogs mochten spammen en ik heb intussen een hoop nieuw volgers gekregen, dus leek het me leuk om meer van jullie blogs te leren kennen. Normaal is het echt not done om linkjes achter te laten in je comment, maar vandaag mag het!

So be creative en laat me weten hoe je blog heet, wat er allemaal op je blog te vinden is en waarom wij nu echt naar jouw blog zouden moeten gaan! Als je geen blog hebt mag je natuurlijk ook je favoriete blog benoemen of een webshop als je dat liever doet. Alles mag, zolang je het maar beschaafd houdt.

Ik kom ook bij iedere blog even een kijkje nemen en misschien ga ik je wel volgen, als ik dat nog niet deed natuurlijk ;) Wie weet kom je dan ook wel een keer voorbij in mijn nieuwe categorie 'In The Spotlight', die vanaf volgende week elke week te zien zal zijn. Alsof mijn bloglovin' nog niet vol genoeg staat elke dag, maar ja, ik hou gewoon van blogs, so i don't mind! 

Let's Go!