maandag 16 juli 2012

Catrice Uit Assortiment: Nagellak #1

Niet de C.I.A., maar CUA: Catrice Uit Assortiment. Zoals een deel van jullie vast inmiddels wel weet gaat Catrice het assortiment weer veranderen en moeten een aantal producten uit de schappen verdwijnen. Gelukkig komen er weer leuke producten voor terug, maar omdat je de producten die eruit gaan nog kan scoren met 50% korting wilde ik de producten die ik daarvan heb aan jullie laten zien. Ik heb oogpotloden, lipsticks, blushes en natuurlijk nagellak, dus ik ga het verdelen over een paar artikelen en deze laatste is vandaag aan de beurt. Omdat het er best veel zijn zal ik het in twee delen splitsen en dan komt nu deel 1!
Laat ik beginnen met de lak die volgens mij van al deze lakken het langst in mijn stash heeft rondgehangen: Lost In Mud. Een mooie lichtbruine kleur, die ik niet zo heel vaak draag, maar elke keer als ik hem draag denk ik weer: wat is dat toch eigenlijk toch wel een erg mooie kleur! Geen shimmer of glitter, gewoon een mooie klassieke bruintint. 
Hij lakt fijn, dekt prima in twee laagjes en droogt snel. Gewoon wat ik van Catrice gewend ben alleen moest ik wel weer wennen aan het 'oude' kwastje wat op deze lak dan natuurlijk nog zat.
En dan hebben we Absolutely Chinchilly. Een kleur die best wat lijkt op Lost In Mud, maar die is wat bruiner dan deze. Deze lak met crèmefinish is wat groeniger en grijzer. Hij lakt verder ook prima, dekt goed in twee laagjes en droogt ook weer snel. Ik heb over deze lak eigenlijk niet zoveel te vertellen. Een goede, fijne lak met een kleur die ik zelf niet zo heel vaak draag, maar die wel heel mooi is!
Rusty But Sexy is een bijzondere kleur die eigenlijk nog maar net in het assortiment zit. Hij gaat er alweer uit en dat vind ik erg jammer! Het is een oranje kleur met een metallic achtige finish. Heel opvallend, maar ook wel weer classy. Door de finish lakt hij wel een klein beetje streperig, maar dat komt eigenlijk bij het drogen weer helemaal goed. Hij dekt in twee laagjes en droogt ook gewoon zo snel als we gewend zijn van Catrice. Zeker een bijzonder kleurtje waarvan ik blij ben dat ik hem in mijn stash heb!
ASHley is een grijze lak met crème finish. Hij is niet zo heel licht, maar ook niet heel donker grijs. Echt een mooi tussenin-kleurtje. In het echt is hij trouwens wel iets donkerder dan op de foto. Weer zo'n kleur die ik niet heel vaak op zichzelf draag, maar hem toch wel heel mooi vind. Ik hou gewoon meer van de felle kleuren, maar dat zegt natuurlijk niet dat ik de neutralere kleuren niet mooi vind. Hij lakt fijn, dekt in twee laagjes en droogt ook weer snel. Het wordt een beetje eentonig zo, maar het is niet voor niets mijn favoriete merk van budget lakken!

Allevier mooie kleuren en fijne lakjes. Ik ben blij dat ik ze heb en vind het jammer dat ze uit het assortiment gaan, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk dat er weer nieuwe kleurtjes voor in de plaats gaan komen!

Catrice Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en de lakken die het assortiment zullen verlaten, zullen voor de helft van de prijs te koop zijn. Dan kosten ze dus geen €2,49 per stuk, maar €1,25. Hier krijg je dan 10 ml lak voor, dus ik zou zeggen, ga zeker nog even een kijkje nemen of er iets voor jou bij zit. Veel van de vakken zijn al leeg in de filialen waar ik altijd kom, dus ben er wel zo snel mogelijk bij!

Ga jij nog nagellak scoren voor de helft van de prijs?