donderdag 26 juli 2012

That's The Question #3


Het is weer donderdag en dat betekent weer een nieuwe vraag die ik aan jullie wil stellen. Het antwoord op de vraag van deze week zou voor iedereen wel eens heel anders kunnen zijn, dus ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Dit was ongeveer een half jaar geleden. Nu is het bijna twee keer zoveel.
Er zijn zoveel verschillende make-up producten: oogschaduw, mascara, lipgloss, lipstick, oogpotlood/eyeliner, foundation, highlighter, blush en ik vergeet er nog een hoop! Niet iedereen zal van alles hetzelfde aantal hebben, dus vandaar de vraag vandaag:

Van welk make-up product heb jij de grootste stash?


Als je nagellak tot make-up rekent is ongetwijfeld nagellak het product dat ik het meest heb. Als je dit niet doet is het een stuk lastiger. Ik denk dat het aantal oogpotloden en lipsticks wel heel dicht bij elkaar zal liggen, maar ik denk toch dat ik het meest oogpotloden heb. Ik hou van aparte kleuren en zet regelmatig een gekleurd lijntje boven mijn oog. Toch groeit mijn lipstick stash een stuk sneller dan het aantal oogpotloden, dus over een paar maanden zou het zomaar anders kunnen zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!