zaterdag 28 juli 2012

Essence Ready For Boarding Lip & Cheek Crème (01 + 02)

De Ready For Boarding collectie van Essence ligt hier inmiddels een tijdje in de winkels. Het schap was hier alweer bijna helemaal leeg en dat snap ik heel goed! De lakjes zijn stuk voor stuk erg mooi, maar er is nog een product uit deze collectie waar ik dol op ben: de Lip & Cheek Crème!
Ik vond beide kleuren erg mooi en daarom heb ik ze ook maar beiden meegenomen. Ik had ze natuurlijk wel van tevoren even een beetje getest en het zag er goed uit.
01 Sending You Kisses is een mooie koele roze kleur. In het echt is hij iets donkerder. Het is een crème blush, die je dus ook op je lippen kan smeren en ik moet zeggen dat ik hem voor allebei de doeleinden gebruik. Heerlijk multifunctioneel dus!
02 Beauty On Tour is een peachy roze kleurtje. Dit is mijn favoriet! Zeker met een lichte huid zoals ik, kan ik deze aanraden!
Je kunt zien dat het een iets lichtere kleur is en dus als blush meer geschikt voor meiden met een lichte huid. De verpakking is verder niet heel bijzonder, wel wat onhygiënisch omdat je er met je vingers in moet. Of je kunt natuurlijk een kwastje gebruiken, maar als je hem aanbrengt als blush vind ik aanbrengen met de vingers toch fijner!
Je kunt zien dat de pigmentatie in orde is. Dit is een klein veegje op mijn arm. De kleuren zijn beiden duidelijk aanwezig, maar zoals je rechts kan zien zijn ze mooi in de huid te blenden. Je kunt de kleur als blush goed opbouwen, maar ook op je lippen kun je de intensiteit zelf aanpassen. Sending You Kisses is een best opvallende kleur op de lippen en wangen en Beauty On Tour is wat subtieler, mijn favoriet!
Op deze foto heb ik  Sending You Kisses  op mijn lippen en wangen. Het is echt een koelere, iet opvallendere kleur dan Beauty On Tour. Toch ook heel mooi!
Beiden brengen als blush en lipproduct fijn aan, geven genoeg kleur af en zowel op je lippen als op je wangen blijft hij toch wel een paar uurtjes zitten. Je moet hem gedurende de dag wel een beetje bijwerken. Misschien jammer, maar het is door de crèmestructuur echt heel makkelijk om te doen. Ik pak een beetje product op mijn vinger en klop hem zachtjes op de huid van mijn wangen, totdat hij mooi in de huid geblend is. Easy Peasy! 
En dan nog even een full face met mijn favoriet Beauty On Tour op de lippen en de wangen. Heel natuurlijk, maar toch kun je het goed zien. Ik heb hem sinds ik hem heb dagelijks gebruikt en dat zegt volgens mij genoeg toch? Op je lippen kan hij velletjes af en toe iets meer zichtbaar maken, maar dat is maar minimaal en als je regelmatig scrubt zal je er niet veel last van hebben.

Een fijn product in mooie kleuren. Ik heb een nieuwe favoriet en kan iedereen dit multifunctionele product aanraden! Kies de kleur die het best bij je past of koop ze - net als ik - gewoon allebei. Ik heb er in ieder geval geen spijt van en er zijn als het goed is testers in de winkel, so try before you buy!

Essence Ready For Boarding Lip & Cheek Creme is te koop bij Kruidvat voor €2,49. Deze LE gaat vrij snel, dus houd de winkel goed in de gaten. OP=OP!

Wat vind jij van dit multifunctionele product?