donderdag 19 juli 2012

Catrice Uit Assortiment: Lipsticks

Niet de C.I.A., maar CUA: Catrice Uit Assortiment. Zoals een deel van jullie vast inmiddels wel weet gaat Catrice het assortiment weer veranderen en moeten een aantal producten uit de schappen verdwijnen. Gelukkig komen er weer leuke producten voor terug, maar omdat je de producten die eruit gaan nog kan scoren met 50% korting wilde ik de producten die ik daarvan heb aan jullie laten zien. Ik heb oogpotloden, lipsticks, blushes en natuurlijk nagellak, dus ik ga het verdelen over een paar artikelen en vandaag zal ik de lipsticks die ik heb laten zien.
Ik heb drie kleuren die uit het assortiment gaan. Shy Flamingo en Pink Panther van de Ultimate Shine collectie en Lobster Love van de Ultimate Colour collectie. Alledrie hele verschillende, maar op hun eigen manier mooie kleuren.
De verpakking van alledrie de lipsticks is simpel, maar stijlvol en ik vind het erg classy dat het Catrice logo ook nog in de lipstick is gedrukt. Je hebt een mooie oranje/roze, een felle oranje/rode kleur en ten slotte een lichte roze kleur met de super bijpassende naam: Pink Panther. De namen van Catrice vind ik altijd leuk en dat vind ik ook echt een pluspunt van de producten. Een leuke naam onthoud ik beter dan een nummer of saaie naam!
Shy Flamingo ziet er in de huls best oranje uit, maar het geeft mijn lippen gewoon een subtiel perzikachtig kleurtje met een roze gloed. Dat komt omdat ik van mijzelf erg gepigmenteerde roze lippen heb. Veel lipsticks worden bij mij wat rozig, omdat mijn eigen lipkleur er wat doorheen schemert. Deze lipstick komt uit de Ultimate Shine lijn en dat betekent dus ook dat hij geen kleurexplosie belooft en dat hoeft ook niet altijd. Ik vind het namelijk een perfecte lipstick voor overdag. Echt een beetje een my lips but better kleurtje dat niet snel zal gaan vervelen. 
De kleur is redelijk op te bouwen, maar erg fel zal hij dus niet snel worden. Hij brengt verder fijn aan en heeft een prachtige glans. Ook was ik verrast over hoe lang hij bleef zitten. Zelfs een hapje en drankje overleefde hij gewoon, dus hij houdt het bij mij zeker een uurtje of 4 vol en dat is erg goed!
En dan hebben we een lipstick uit de Ultimate Colour lijn Lobster Love. Een mooie oranje/rode kleur, die ik op het eerste gezicht niet snel zou kopen, maar na swatches gezien te hebben en omdat ik hem kon kopen voor de helft van de prijs, heb ik hem toch maar gekocht. Hij is niet makkelijk op te bouwen aangezien het, als je hem licht aanbrengt, erg rommelig en vlekkerig oogt. Hij werd pas echt mooi als ik hem royaal aanbracht en dan is het ook echt een felle kleur. Met dat pigment zit het bij deze lipstick zeker goed en hij brengt ook fijn aan!
De swatch op mijn lippen is wat blurry, maar op deze manier kwam de kleur gewoon het best over zoals hij in het echt ook is. Deze lipstick bleef ook weer zeker een uurtje of 4 op zijn plek zitten alleen moet je bij deze wel op tijd bijwerken anders krijg je het vlekkerige effect weer als hij wat vervaagt.
En dan hebben we Pink Panther. De naam blijft leuk. De kleur past ook perfect bij de naam, want het is een mooie lichtroze kleur. Ik denk dat dit wel een kleur is waar je een beetje me moet uitkijken, want hij kan al snel iets te licht worden en als je hem echt royaal aanbrengt wordt het een beetje een te groot 'barbie'-effect. Dit vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Wat ik wel kan aanraden bij deze lipstick is om hem lichtjes over een andere kleur aan te brengen. Dit geeft een erg mooie glans en een lichte roze gloed. Je moet er natuurlijk wel even een mooie kleur bij kiezen, maar uitproberen zal je vast wel wat mooie combinaties opleveren.
Hij brengt heerlijk aan en glijdt echt over je lippen als boter. Deze blijft iets minder goed zitten, maar dat kan ook aan de lichte kleur liggen. Zoals je ziet is het pigment wel goed, want ik heb best donkere lippen en daar zie je niet heel veel meer van terug op de foto! 

Alle drie hele verschillende, maar mooie en fijne lipsticks. Er zit er vast wel een tussen die jij mooi vindt. En houd je niet van lipstick? Alle Colour Show Lipglosses gaan ook uit het assortiment, dus zijn ook voor de helft van de prijs te koop!

Catrice Ultimate Colour Lipstick & Ultimate Shine Lipstick zijn te koop bij Kruidvat voor €3,99. Deze drie zijn nu echter met 50% korting te koop, omdat zij de schappen zullen verlaten, dus ben er wel snel bij, want ze vliegen de winkels uit!

Heb jij een lipstick van Catrice?